вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Адміністративні послуги Долинської міської ради

        В приміщенні Долинської міської ради облаштовано стенд, який містить інформацію про адміністративні послуги, які надаються Долинською міською радою та виконавчим комітетом міської ради, а саме:

  1. Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
  2. Порушення клопотання про присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».
  3.  Видача Акту обстеження житлово-побутових умов проживання.
  4.  Призначення матеріальної допомоги на поховання.
  5.  Призначення одноразової адресної матеріальної допомоги  громадянам.
  6. Приватизація квартир державного житлового фонду.
  7. Постановка громадян на квартирний облік за місцем проживання та зняття з обліку.
  8. Видача довідки про перебування на квартирному обліку при міськвиконкомі за місцем  проживання.
  9. Видача ордерів громадянам на житлову площу.
  10. Погодження місця розташування та режиму роботи об’єкта виїзної торгівлі.
  11. Погодження місця розташування тимчасової споруди.
  12.  Присвоєння/уточнення  адреси будівлям та спорудам.
  13. Надання дозволу на отримання технічних умов для розробки проекту індивідуального (автономного) опалення і відокремлення від внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення.
  14. Затвердження акту про відключення квартири від внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення.
  15. Встановлення тарифів на комунальні послуги.
  16. Встановлення тарифів на внутрішньоміські пасажирські перевезення.
  17. Надання згоди на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, у власність або в постійне користування.
  18. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, у власність, в постійне користування.
  19. Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі земельної ділянки у власність.
  20. Поновлення строку договору оренди земельної ділянки.
  21. Продаж земельної ділянки комунальної власності несільськогосподарського призначення для здійснення підприємницької діяльності.
  22. Зміна цільового призначення земельної ділянки 
  23. Припинення права користування земельної ділянкою.
  24. Внесення змін до рішення сесії міської ради з земельних питань.
  25. Надання дозволу на поділ чи об’єднання земельних ділянок.
  26. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу чи об’єднання земельних ділянок.
  27. Передача у власність земельної ділянки.
  28. Надання в тимчасове користування земельної ділянки для ведення городництва.
  29. Надання згоди на передачу в суборенду земельної ділянки.
  30. Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту (строкового сервітуту).
  31. Встановлення особистого строкового сервітуту на земельну ділянку.
  32. Розгляд звернень на комісії по вирішенню земельних спорів.
  33. Надання дозволу на видалення дерев, кущів.
  34. Видача довідки до управління пенсійного фонду на матеріальну допомогу родині на поховання померлого пенсіонера.
  35.  Видача довідки до управління пенсійного фонду родині померлого пенсіонера про сумісне проживання та ведення спільного господарства до  моменту його смерті для одержання недоотриманої пенсії померлого.
  36. Видача довідки до управління пенсійного фонду дружині померлого пенсіонера для призначення пенсії у разі втрати годувальника.
  37. Видача довідки до управління пенсійного фонду матері, яка народила та виховала до шестирічного віку дитину-інваліда.
  38. Видача довідки до нотаріуса про те, які особи були зареєстровані (або ніхто не зареєстрований) за місцем проживання померлого громадянина до моменту його смерті.
  39. Видача довідки одинокій матері або матері-інваліду про те, що на її утриманні є неповнолітні діти.
  40. Видача довідки непрацюючій матері, що має неповнолітніх дітей, для оформлення допомоги, як малозабезпеченій сім’ї.
  41. Видача довідки громадянину, що не працює, відповідно до запису у трудовій книжці.
  42. Передача в оренду майна комунальної власності

Відділ з питань державної реєстрації міської ради:

  1. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
  2. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно.
  3. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна. 
  4. Скасування записів про державну реєстрацію прав.
  5. Надання інформації  з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  6. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку зі зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб'єкта цього права, інші речові права та суб'єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб'єкта цих прав, що містяться у  Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов'язані з проведенням  державної реєстрації прав.
  7. Внесення змін до записів доДержавного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного  реєстратора прав на нерухоме майно.
  8. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових  прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно.

        Рішенням виконавчого комітету від 20 грудня 2017 року № 225 затверджено інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг.

       Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, зразки заяв та інших документів розміщено на інформаційному стенді. В інформаційних картках адміністративних послуг міститься інформація про те, які документи необхідно подати для отримання адміністративної послуги, в які терміни виконуються послуги, яким законодавством регулюється надання послуги, тощо. Технологічні картки відображають етапи процесу надання адміністративних послуг.

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання