вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Втрата правовстановлюючих документів

     На жаль, документи мають властивість губитися, вони можуть бути пошкоджені або навіть викрадені. Важливо пам’ятати: втрата документу не позбавляє Вас права власності на об’єкт. Не потрібно впадати у відчай практично будь-який документ можна відновити. З метою захисту прав власників майна було спрощено процедуру державної реєстрації права власності у випадку втрати чи пошкодження правовстановлюючого документу.

     Відповідно до п.53 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень затвердженого  Постановою Кабміну 1127 від 25.12.2015 для державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку, права власності на об’єкт нерухомого майна, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням відповідного державного акта на право власності чи постійного користування земельною ділянкою, свідоцтва про право власності на нерухоме майно використовуються відомості з Державного земельного кадастру або Реєстру прав власності на нерухоме майно, який є архівною складовою частиною Державного реєстру прав, та паперовий носій інформації (реєстрові книги, реєстраційні справи, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації).

     У разі наявності в заявника копії примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта, свідоцтва про право власності на нерухоме майно подається також відповідна копія.

     Державна реєстрація прав у випадку, передбаченому цим пунктом, проводиться виключно за умови встановлення державним реєстратором наявності зареєстрованих речових прав на підставі таких документів у Державному земельному кадастрі чи в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, або на паперових носіях інформації (в реєстрових книгах, реєстраційних справах, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації), з обов’язковим зазначенням у Державному реєстрі прав відомостей про втрату, пошкодження чи зіпсування відповідного документа.

     За детальною консультацією можна звернутись до Відділу з питань державної реєстрації Долинської міської ради адреса: м. Долинська вул. Нова, 80-А (приміщення ЖЕКУ вхід від буд. № 78).  Розпорядок роботи: з 8.00 до 17.00 ( обідня перерва з 12.00 до 13.00) вихідні дні – субота, неділя.

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання