вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

ТЕРМІНИ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ ЗАЛЕЖАТЬ ВІД СПОЖИВАЧА. БУДЬТЕ УВАЖНИМИ!

 

Напевно кожен в своєму житті зіштовхувався із ситуацією, коли придбаний у магазині товар складної побутової, радіоелектронної техніки чи меблів  внаслідок якихось недоліків, виходив з ладу, ламався.

Що робити в даній ситуації? При виявленні недоліків у товарі у переважній більшості випадків здійснюється безоплатний гарантійний ремонт. Споживач у разі проявлення недоліку, для здійснення гарантійного ремонту має право звернутись щодо його усунення безпосередньо до продавця, до сервісного центру або до виробника. Це передбачено  п. 3 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Так як у нашому місті  не має сервісних центрів, то неякісний товар для проведення ремонту радимо здавати  безпосередньо в магазин. Здаючи техніку в гарантійний ремонт споживач має право письмово вимагати від продавця видати йому аналогічний товар в тимчасове користування з обмінного фонду відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів». Тому не бійтесь подавати таку заяву продавцю і домагайтесь її прийняття, адже якщо продавець не виконує ваші вимоги, то він зобов’язаний буде сплатити неустойку в розмірі 1 % відсотка від вартості товару за кожен день такого порушення.

Визначальним у чинному Законі України «Про захист прав споживачів» є питання гарантійного ремонту або, безоплатне усунення недоліків товару.

Тут я хотів би звернути особливу увагу споживачів на терміни ремонту гарантійного товару. Усунення недоліків товару обумовлене у п. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та при пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару: вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати пред’явлення такої вимоги або за згодою сторін в інший строк.

Під час здачі товарів у гарантійний ремонт споживачу пропонують  підписати «Акт приймання-передачі в ремонт» або «Квитанцію», котрі споживач, як показує практика, підписує не читаючи. Таким чином він погоджується із більшою кількістю днів проведення гарантійного ремонту, бо не звернув увагу на зміст того, що підписав. Дрібним шрифтом суб’єкти господарювання вказують терміни цих ремонтів від 60 до 90 днів. І потім споживач змушений чекати, хоча має право щодо тривалості гарантійного ремонту, за Законом, на чотирнадцять днів. Тому будьте пильні. Читайте уважно, де і за що ви ставите свій підпис.

Звертаю також вашу увагу, що доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п’ять кілограмів споживачу, та їх повернення після ремонту, здійснюється за рахунок продавця, виробника.

Уникайте самостійної доставки великогабаритної техніки (холодильників, посудомийок, пральних машин, телевізорів, бойлерів тощо). Адже під час здійснення самостійного транспортування можете пошкодити складну техніку та втратити право на безоплатне гарантійне обслуговування.

Перевіряйте відразу, на місці не виходячи з магазину, цілісність справність техніки, комплектність, і заповнення гарантійних документів виробника, купуючи техніку та беручи її з ремонту. Не забувайте під час покупки брати у продавця товарний чек.

Сподіваюсь, наші підказки допоможуть Вам бути уважнішими при купівлі та здачі товару в гарантійний ремонт, чим зекономлять Ваші гроші, нерви  та дадуть змогу захистити себе у разі виявлення необхідності ремонту придбаного товару.

Консультації з актуальних питань захисту прав споживачів ви можете отримати у провідного спеціаліста з питань організації торгівлі, побуту та захисту прав споживачів виконкому міської ради  за телефоном № 5-28-81 або на особистому прийомі вул. Соборності України, 50.

 

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання