Виконавчий комітет Долинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад начальника відділу організацйно - кадрової роботи, звернень громадян та контролю, начальника відділу з питань реєстрації - реєстратора, провідного спеціаліста - реєстратора, провідного спеціаліста - реєстратора, провідного спеціаліста з надання адміністративних послуг.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістр, повна вища юридична освіта на вакантні посади начальника відділу з питань реєстрації – реєстратора, провідного спеціаліста – реєстратора, провідного спеціаліста – реєстратора, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше трьох років, або загальний стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше п'яти років, досконале вільне володіння державною мовою, вільне володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами.
Особи, що відповідають кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи: заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см., копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, копія паспорта громадянина України, декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції», копія військового квитка (для військовозобов’язаних);
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої нею інформації.
Документи приймаються з 11.04.16р. до 11.05.16р. за адресою: м.Долинська, вул. Соборності України, каб. №2.
Довідки по телефону : 5-27-71.