вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Купуючи складну техніку - будьте уважні

        Сучасний споживач  купуючи побутову чи радіоелектронну техніку  надіється, що вибраний ним будь - який товар віддячить його довгою і вірною службою.

        Що має знати покупець, щоб не довелося потім захищати свої права.

        Як тільки Ви захотіли придбати товар, не полінуйтеся, перевірте технічну документацію (техпаспорт, гарантійний талон або інший документ, що їх замінює). Разом з тим, необхідно перевірити в роботі  працездатність приладів, що купуються.

         Гарантійний термін на товар  має бути вказаний виробником в технічній документації. Якщо ж така відмітка відсутня, то згідно з Законом України “Про захист прав споживачів” ви маєте право на дворічне безкоштовне гарантійне обслуговування. Згідно Закону, вимоги споживача при придбанні неякісного товару розглядаються продавцем ( власником магазину) після пред’явлення документу, який засвідчує факт купівлі. Це може бути  товарний або касовий чек, квитанція або інший документ, який його замінює, з вказівкою дати продажу.

         У разі поломки складної побутової техніки під час гарантійного терміну, покупець має право вимагати  безкоштовний гарантійний ремонт. В цьому випадку він повинен написати заяву  в двох екземплярах  в магазин за місцем купівлі  або в сервісний центр.

          У довільній формі вказуєте свої вимоги щодо товару,який  не працює , вказуєте недоліки, як за вашим уявленням виглядає поломка.

         Обов’язково робите відмітку про прийом цієї заяви з вказівкою дати та прізвища і підпису особи, яка взяла заяву.

         Якщо ж у вас не приймають заяву, тоді бажано її  відправити рекомендованим листом по пошті на домашній адрес підприємця або на адресу магазину.  Квитанція про відправку буде вашим документом про те, що ви сповістили продавця магазину або сервіс-центр про те, що товар несправний і він має бути відремонтований.  Тому що не виключено, що вам свої права доведеться відстоювати вже в суді. Але, як правило,  при виконанні вище перелічених  вимог, продавець намагається  вирішувати  спори, не доводячи їх до суду.

          Вдалих вам покупок

 

Спеціаліст з питань організації торгівлі,

побуту та захисту прав споживачів                                             В.Ніколаєв

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання