вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Споживачам на замітку

     На які основні моменти споживачу необхідно звернути особливу увагу під час замовлення продукції (товарів, роботи, послуги) щоб захистити свої права?

     По-перше, важливо щоб перед вибором послуги споживач отримав максимум інформації про суб’єкта господарювання та про виріб (роботу, послугу). Ознайомитися з цією інформацією необхідно безпосередньо в приміщеннях, де здійснюється оформлення замовлення. В Куточку споживача на видному і доступному для замовників місці повинні розміщуватися:

 • Правила побутових послуг;

 • витяг із Закону України «Про захист прав споживачів» в частині надання послуг;

 • перелік послуг, що надаються:

 • інформація про повне найменування виконавця, його адреса, номери телефонів, прізвище, ім’я та по батькові керівника (власника);

 • копії свідоцтв про державну реєстрацію, сертифікатів відповідності на послуги, які підлягають обов’язковій сертифікації, а також копії торгових (спеціальних торгових) патентів, спеціальних (ліцензій) за видами послуг, які підлягають патентуванню, ліцензуванню;

 • зразки матеріалів та затверджених в установленому порядку виробів;

 • ціни і тарифи на послуги, матеріали та вироби;

 • перелік нормативно-технічних документів, вимогам яких повинні відповідати послуги;

 • гарантійні зобов’язання виконавця послуг;

 • інформація про працівників, які обслуговують замовників;

 • номери телефонів місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів Держспоживінспекції;

 • книга скарг і пропозицій.

     У разі надання послуг поза межами приміщення виконавець повинен забезпечити умови для ознайомлення замовника з Правилами побутового обслуговування, надання замовнику на робочому місці виконавця інформації про найменування, розташування, номер телефону виконавця, що організував надання послуг, номер свідоцтва про державну реєстрацію та назву органу, що провів державну реєстрацію. Бажано перевірити ці дані безпосередньо за адресою, де здійснюється підприємницька діяльність виконавця робіт.

     Перевірка необхідної інформації про товар-виріб (послугу) ще до їх придбання та відомостей про господарюючого суб’єкта, який проводить даний вид діяльності, дозволить уникнути непорозумінь в подальшому.

     По – друге, вирішивши замовити товар (роботу, послугу) споживач повинен одержати письмове підтвердження цього факту, тобто договір.

     Наявність документу, який підтверджує факт замовлення ( роботи, послуги) купівлі дозволить вам пред'явити претензії виконавцю  при виникненні   недоліків  та захистити свої права у разі потреби.

     Поважайте себе  і  ваш   настрій не буде зіпсований.

Спеціаліст з питань організації торгівлі, 

побуту та захисту прав споживачів 

міськвиконкому                           

Віктор Ніколаєв   

 

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання