вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Торгівля та послуги

Чи можливо повернути продавцю мобільний телефон, яким я користувався 10 днів?

24.10.2013

«Я купив мобільний телефон. Мені не сподобались його функції. Я ним користувався 10 днів. Захотів повернути на 11-й день після покупки. Мені не повернули гроші, пояснивши, що я ним користувався. З телефону було здійснено 5 дзвінків»...

докладніше »

Як захистити себе здійснюючи покупку?

29.08.2013

При покупці товарів звертайте увагу на його зовнішній вигляд, кінцевий термін реалізації або дату виготовлення і термін придатності до споживання, умови зберігання при продажу товарів, що швидко псуються....

докладніше »

У місті Долинська працює шкільний ярмарок.

20.08.2013

До початку навчального року залишається менше місяця. Діти та їхні батьки вже замислюються над тим, що необхідно придбати для школи. Традиційним місцем, де представлено найширший асортимент шкільної продукції – є шкільний ярмарок. Він проходить на вул. Леніна. ...

докладніше »

Всесвітній день захисту прав споживачів

14.03.2013

Щороку, 15 березня, під егідою ООН відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів, який є днем солідарності споживачів та споживчих організацій в усьому світі. Цей день вважається таким, коли мобілізуються спільні дії усіх, хто тим чи іншим чином є причетним до стану справ із захистом порушених прав....

докладніше »

Організація торгівлі, послуг та захист прав споживачів у місті в 2012 році

27.02.2013

На сьогодні торгова мережа нашого міста нараховує: 74 магазини та кіоски по реалізації продуктів харчування 147- по реалізації непродовольчих товарів, 17 закладів ресторанного господарства та 12 аптек та аптечних пунктів. Послуги населенню надають 62 підприємства....

докладніше »

Споживачам на замітку

16.01.2013

На які основні моменти споживачу необхідно звернути особливу увагу під час замовлення продукції (товарів, роботи, послуги) щоб захистити свої права? По-перше, важливо щоб перед вибором послуги споживач отримав максимум інформації про суб’єкта господарювання та про виріб (роботу, послугу)....

докладніше »

Дислокація магазинів, торговельних павільйонів та кіосків, які реалізують продовольчі товари

15.01.2013

Дислокація магазинів, торговельних павільйонів та кіосків, які реалізують продовольчі товари ...

докладніше »

Поради споживачам!

07.11.2012

«Треба бути грамотним та завжди захищеним споживачем», – але про це ми, згадуємо тільки тоді, коли заплатимо за неякісний товар чи послугу. Для того, щоб швидко реагувати в такій ситуації, необхідно пам’ятати найпершу пораду споживачам: завжди необхідно зберігати документи, що підтверджують факт купівлі-продажу (замовлення). Не маючи таких документів в своєму розпорядженні, громадяни свідомо позбавляють себе права на державний захист. ...

докладніше »

Дислокація магазинів у яких запроваджено проект «Купуй Кіровоградське»

25.09.2012

Дислокація магазинів у яких запроваджено проект «Купуй Кіровоградське» м. Долинська станом на 01.01.2012 року ...

докладніше »

Як застрахувати себе від неприємностей та поводитися в ситуації, коли придбане Вами взуття виявиться неякісним?

25.09.2012

З настанням осінньо-зимового сезону збільшується кількість скарг на неякісно придбане взуття. Взуття, як відомо є сезонним товаром. Відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 гарантійні строки на нього встановлюються з початком відповідного сезону. Так для взуття весняно-осіннього асортименту гарантійний термін обчислюється з 15 вересня по 15 листопада, зимового асортименту з 15 листопада по 15 березня....

докладніше »

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання