вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Як застрахувати себе від неприємностей та поводитися в ситуації, коли придбане Вами взуття виявиться неякісним?

     З настанням осінньо-зимового сезону збільшується кількість скарг на неякісно придбане взуття.

     Взуття, як відомо є сезонним товаром. Відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 гарантійні строки на нього встановлюються з початком відповідного сезону. Так для взуття весняно-осіннього асортименту гарантійний термін обчислюється з 15 вересня по 15 листопада, зимового асортименту з 15 листопада по 15 березня. Наприклад, якщо споживач придбав взуття осіннього асортименту в серпні і на нього встановлено гарантійний термін 1 місяць, то він буде обчислюватись лише з 15 вересня по 15 листопада.

     Якщо протягом гарантійного терміну у придбаному взутті виявлено недоліки, то у відповідності з п.1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право вимагати:

а)     безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

б)    пропорційного зменшення ціни;

в)     відшкодування витрат на усунення недоліків товару;

г)     вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявного у продавця (виробника);

д)    розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

     Споживач має право пред'явити одну з вимог, (а,б,в) цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену підпункти (в,г) цієї статті.

     Купуючи товар, споживач повинен взяти розрахунковий документ, що підтверджує факт купівлі товару. В разі якщо його видати відмовляються, то раджу товар не купувати. Купуйте там, де Вам видадуть товарний чек чи інший документ, який підтверджує факт купівлі.

     Згідно п.3 ст. 8 даного Закону вимоги пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги, за місцезнаходженням споживача.

     У відповідності до п.5 даної статті, продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача), зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

     У разі, коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди, організувати проведення експертизи продукції.

      Для задоволення претензії по захисту прав рекомендую звертатись до продавця (виробника або підприємства, що задовольняє вимоги споживача,) обов’язково з письмовою заявою.

     В разі, якщо вимоги споживача не задовольняються, звертайтесь у міську раду до спеціаліста з питань торгівлі, побуту та захисту прав споживачів або телефонуйте за тел. 5-10-97.

 

Спеціаліст з питань організації торгівлі,

 побуту та захисту прав споживачів                                                                                                               В.Ніколаєв

 

 

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання