вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Запитуєте - відповідаємо

               На адресу  спеціаліста  міської ради  з питань захисту прав споживачів надійшло запитання від громадянки С. :  я замовила в інтернет-магазині товар, здійснивши часткову передоплату, але й досі я його ще не отримала. При спілкуванні з продавцем, мене постійно запевняють, що у них виникли непередбачувані ускладнення з доставкою цього товару.

    Чи маю я право, окрім повернення передоплати, вимагати від магазину компенсацію за моральні збитки?

            По-перше, важливим у Вашому випадку є те, чи був встановлений конкретний строк, протягом якого Ви повинні були отримати товар. Адже   ст. 704 Цивільного кодексу України передбачає, що можуть бути випадки, за яких договір роздрібної купівлі-продажу з умовою про доставку товару може і не мати конкретних строків. В такому випадку, доставка має бути виконана в розумний строк.

           По-друге, в ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено, що продавець повинен надати інформацію споживачеві про умови поставки. І тому, якщо Вам зовсім не було повідомлено про умови поставки, або вони були порушені, то Ви маєте право на відшкодування як матеріальної шкоди так і моральної, згідно п. 5 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів».

               Щоб бути впевненим , що Ви отримаєте товар і  не бути ошуканим , я раджу:  здійснювати  оплату за товар накладним платежем (післяоплата),  а в разі коли від Вас вимагають попередню оплату, то необхідно  обов`язково   укладати письмову угоду  з продавцем на купівлю товару.

 

 

 

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання