вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Захист прав споживачів

Не купуйтеся на дешевизну та обіцянки.

23.09.2014

Останнім часом до міської ради звернулось четверо ошуканих віконними аферистами жителів міста та району. Всі вони були направленні до правоохоронних органів, проте вирішення їх піднятих питань займе багато часу так, як у споживачів відсутні документи на виконання послуг або заповнені неналежним чином. ...

докладніше »

Розбили ненароком у магазині товар, не спішіть платити за нього.

05.02.2014

Один необережний рух у магазині – і товар падає з полички, розбиваючись вдрузки. Вас змушують заплатити за розбиту пляшку алкогольного напою чи чайний сервіз, який ви навіть не торкалися? Проігноруйте таку вимогу – закон на вашому боці. Та якщо продавцям така ситуація цілком вигідна, покупці мають бути у всеозброєнні і не давати можливості запудрити собі мізки. Ви, як покупець, маєте свої права. ...

докладніше »

В Україні хочуть спростити повернення бракованих речей у магазин

07.11.2013

В Україні хочуть спростити повернення товарів назад в магазин. У Верховній Раді зареєстрували законопроект, яким пропонуються нові механізми повернення або компенсації за неякісний товар....

докладніше »

Чи можливо повернути продавцю мобільний телефон, яким я користувався 10 днів?

24.10.2013

«Я купив мобільний телефон. Мені не сподобались його функції. Я ним користувався 10 днів. Захотів повернути на 11-й день після покупки. Мені не повернули гроші, пояснивши, що я ним користувався. З телефону було здійснено 5 дзвінків»...

докладніше »

Як захистити себе здійснюючи покупку?

29.08.2013

При покупці товарів звертайте увагу на його зовнішній вигляд, кінцевий термін реалізації або дату виготовлення і термін придатності до споживання, умови зберігання при продажу товарів, що швидко псуються....

докладніше »

Всесвітній день захисту прав споживачів

14.03.2013

Щороку, 15 березня, під егідою ООН відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів, який є днем солідарності споживачів та споживчих організацій в усьому світі. Цей день вважається таким, коли мобілізуються спільні дії усіх, хто тим чи іншим чином є причетним до стану справ із захистом порушених прав....

докладніше »

Споживачам на замітку

16.01.2013

На які основні моменти споживачу необхідно звернути особливу увагу під час замовлення продукції (товарів, роботи, послуги) щоб захистити свої права? По-перше, важливо щоб перед вибором послуги споживач отримав максимум інформації про суб’єкта господарювання та про виріб (роботу, послугу)....

докладніше »

Поради споживачам!

07.11.2012

«Треба бути грамотним та завжди захищеним споживачем», – але про це ми, згадуємо тільки тоді, коли заплатимо за неякісний товар чи послугу. Для того, щоб швидко реагувати в такій ситуації, необхідно пам’ятати найпершу пораду споживачам: завжди необхідно зберігати документи, що підтверджують факт купівлі-продажу (замовлення). Не маючи таких документів в своєму розпорядженні, громадяни свідомо позбавляють себе права на державний захист. ...

докладніше »

Як застрахувати себе від неприємностей та поводитися в ситуації, коли придбане Вами взуття виявиться неякісним?

25.09.2012

З настанням осінньо-зимового сезону збільшується кількість скарг на неякісно придбане взуття. Взуття, як відомо є сезонним товаром. Відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 гарантійні строки на нього встановлюються з початком відповідного сезону. Так для взуття весняно-осіннього асортименту гарантійний термін обчислюється з 15 вересня по 15 листопада, зимового асортименту з 15 листопада по 15 березня....

докладніше »

Порушників шумів наказувати гривнею!

25.09.2012

З настанням літа і до перших холодів, заклади ресторанного господарства міста, а особливо, літні кафе створюють проблеми для жителів прилеглої до них території, порушуючи законодавство України «Про шуми». Неприємно коли у спеку, яка супроводжувала нас ціле літо, веселі гучні компанії після відвідин закладів громадського харчування, волають щосили або гучно грає музика в кафе. Щорічно на засіданнях виконкому міської ради розглядаються питання щодо порушення шумового режиму. Проте більш дієвим впливом, на мою думку, буде притягнення порушників до адміністративної відповідальності, покарання – гривнею. ...

докладніше »

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання