вул. Соборності України 50, м.Долинська Кіровоградська обл. 28500
тел: 05(234) 5-04-06, 5-31-61, e-mail: dolmiskrada@ukr.net

Навігація

Офіційні сайти

Звіт про результати базового відстеження результативності регуляторного акту

Звіт

про результати базового відстеження результативності регуляторного акту - проекту рішення Долинського виконавчого  комітету  «Про затвердження для КП Координаційний центр тарифів на послуги з водопостачання  та водовідведення  


 1. Назва регуляторного акту – проект рішення Долинського виконавчого  комітету  «Про затвердження для КП Координаційний центр тарифів на послуги з водопостачання  та водовідведення .

 

2. Виконавець заходів  відстеження регуляторного акту –економічний відділ Долинської міської ради.

 

3. Мета прийняття акту – стабілізація фінансового стану  КП ”Координаційний центр”, надання споживачам якісних послуг з  водопостачання та водовідведення , застосування енергозберігаючих технологій, ефективна  експлуатація і  модернізація, своєчасний  ремонт основних фондів, розрахунки  з постачальниками за сировину, матеріали, роботи і послуги.

 

4. Термін виконання заходів  по відстеженню  –   


5. Тип відстеження  – базове.

 

6. Методи отримання результатів відстеження  – статистичні дані роботи підприємства  за 9 місяців 2011 року.

7. Дані на підставі яких  відстежувалась  результативність– фінансова звітність КП ”Координаційний центр”. 

8. Кількісні і якісні  значення  показників результативності акту.

Діючі тарифи на водопостачання та водовідведення встановлені рішенням виконавчого комітету Долинської міської ради  від   №  6  від   19  січня 2011 року  «Про затвердження для КП “ Координаційний центр ”  тимчасових тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення» і  встановлені  в  розмірах,  які  були  затверджені  для  ДП «Дирекція  КГЗКОР                                                

 

     На сьогоднішній день  діючі тарифи на послугу водопостачання та водовідведення не відшкодовують в повній мірі затрат, які понесені підприємством на надання даного виду послуг споживачам. 

За останні роки  збільшились ціни  на енергоносії, матеріали та послуги. Ціна  на електроенергію виросла    від 0,3  до 1,04  за   кВт, що  в 3,4  рази більше  проти 2006року  мінімальна заробітна плата  виросло  в 2,8 рази.

     Підприємство  збільшило заборгованість перед ”Виробником” послуг в зв’язку з втратами води   в  мережах зза  частих  поривів  ,адже  мережі  експлуатуються  більше 20  років .

    В наслідок цього   збитковість підприємства, недостаток обігових  засобів, погіршення фінансового стану.

    В даній фінансовій ситуації КП ”Координаційний центр” не має можливості  в повному обсязі здійснювати розрахунки з ”Виробником” послуг, постачальниками за енергоносії та послуги, своєчасно виплачувати заробітну плату, проводити поточний і капітальний ремонт  основних виробничих  фондів, здійснювати їх заміну, реконструкцію і  модернізацію.

    Для усунення факторів, які негативно впливають  на фінансовий  стан підприємства, а також покращення якості  послуг, у відповідності до  Постанови КМУ від 1.06.2011 № 869, підприємством проведені розрахунки планових витрат на послуги централізованого водопостачання  та водовідведення, які розглянуті комісією по тарифам міської ради.

    КП ”Координаційний центр” запропоновані  слідуючі тарифи, які враховують

100 % відшкодування  вартості  витрат  на послуги централізованого  водопостачання  та  водовідведення , які надаються  всім  категоріям споживачів:

 

 ТАРИФИ

на послуги водопостачання та водовідведення

для  всіх споживачів КП ”Координаційний центр”

 

 

населення

бюджетні

організації

Інші споживачі

Водопостачання

 

 

 

Вартість 1м3 з ПДВ

6,44

12,77

13,21

Водовідведення

 

 

 

Вартість 1м3 з ПДВ

2,98

6,41

6,51

 

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту і ступені досягнення  намічених цілей.

 

Очікуваний результат від   введення  з 11.11.2011 року нових тарифів на послуги централізованого водопостачання та  водовідведення – позитивний.

Рівень досягнення поставлених цілей:

а) стабілізація фінансово-господарського стану підприємства;

б) надання послуг споживачам в повному обсязі і  відповідної якості. 

 

 

 Перший заступник міського голови                                   Ю.Бойченко

Огляд преси










Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання